Gaveutdeling julen 2023

Publisert av Eirik Karlsen den 04.01.24.

Den 6. desember 2023 ble klubbens økonomiske julegave overlevert til tre utvalgte organisasjoner i Ålesund.

Dette er en årlig tradisjon som klubben vår har, etter årets inntjening på klubbens aktiviteter i lokal området. Disse pengene skal deles ut igjen til gode formål. I år ble summen rekordstor og den største i LC Ålesund/Vegsund sin historie - så langt.

Klubbens PR-ansvarlig Arne Sandnes organiserte samling på PIR-bygget i sentrum hvor de inviterte møtte opp.

President Eirik Karlsen og Aktivitetsformann Kjell Antonsen, overrakte Lions-sjekkene pålydende på hver kr 50.000,- til de tre utvalgte;

- Suppebilen

- Frelsesarmeen i Ålesund

- Kirkens SOS Møre & Romsdal

Det var gode tilbakemeldinger og stor takk fra organisasjonene, og det ble kommentert at pengegaven kom på helt riktig tidspunkt nå før jul.